Grönmarkin NPS 82.

Asiakastyytyväisyys keskiössä

Toimintaamme ohjaavat asiakaskeskeisyys sekä joustava palveluasenne ja tavoitteenamme on ensiluokkainen asiakastyytyväisyys. Kysyimme juuri ennen kesää asiakkailtamme kommentteja palveluistamme sekä kuinka todennäköisesti he suosittelisivat Grönmarkia kollegoilleen. Kysely toteutettiin NPS-mittarilla (Net Promoter Score) sekä avoimella kysymyksellä.

Keväisen kyselymme NPS-tulos on huikea 82. Kyselyyn vastanneet asiakkaamme arvostavat erityisesti hyvää ja luotettavaa palvelua, joustavuutta sekä kykyä reagoida nopeasti. Olemme iloisia, että palvelumme vastaavat asiakkaidemme tarpeita ja odotuksia.

Haluamme edelleen kehittää asiakastyytyväisyyttämme ja siksi saamamme palaute on ensiarvoisen tärkeää meille. Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita.

Grönmark on yli 100-vuotias teknisen kaupan palveluyritys ja tarjoamme ratkaisuja erotustekniikkaan, suojaukseen ja tiivistämiseen. Luomme räätälöityjä asiakaskohtaisia ratkaisuja ja haluamme aidosti auttaa asiakasyrityksissä toimivia ihmisiä työssään.