
Asiakkaamme suosittelevat meitä NPS-tuloksella 95
NPS-kysely (Net Promoter Score) mittaa asiakkaiden halukkuutta suositella yritystä kollegoilleen ja yhteistyökumppaneilleen. Kysely kertoo myös asiakastyytyväisyydestä ja siitä, kuinka hyvin yritys on onnistunut yhteistyössä asiakkaidensa kanssa.
Kesän alussa lähetimme asiakkaillemme jälleen NPS-kyselyn ja avoimen kysymyksen yhteistyöstämme kerätäksemme arvokasta palautetta. Saamamme vastaukset auttavat meitä ymmärtämään, miten asiakkaamme kokevat palvelumme ja tuotteemme sekä mitä he odottavat meiltä tulevaisuudessa. Palaute paljastaa vahvuutemme sekä ohjaa meitä kehittämään asiakkaillemme tärkeitä asioita.
Tämän vuoden NPS-tuloksemme 95 ylitti odotuksemme ja olemme siitä todella kiitollisia. Asiakkaamme kiittivät asiakaspalvelumme nopeutta, asiantuntemusta ja ratkaisukeskeisyyttä. Palvelu koettiin sujuvaksi ja helposti lähestyttäväksi, ja useat vastaukset toivat esiin yhteistyöhalun ja kyvyn löytää juuri asiakkaan tarpeeseen sopivia ratkaisuja.
Kiitämme lämpimästi kyselyymme vastanneita. Toivotamme kaikille hyvää kesää!
Grönmark on yli 110-vuotias teknisen kaupan palveluyritys ja tarjoamme ratkaisuja erotustekniikkaan, suojaukseen ja tiivistämiseen. Luomme räätälöityjä asiakaskohtaisia ratkaisuja ja haluamme aidosti auttaa asiakasyrityksissä toimivia ihmisiä työssään.