NPS-mittaus ja tulokset

Olemme oikealla polulla

Grönmarkin auttaa asiakasyrityksissä toimivia ihmisiä työssään sekä etsii ja kehittää heille ratkaisuja erotustekniikkaan, suojaukseen ja tiivistämiseen liittyvissä tarpeissa.

Kysyimme kesän alussa asiakkailtamme kommentteja palveluistamme sekä kuinka todennäköisesti he suosittelisivat Grönmarkia kollegoilleen. Kysely toteutettiin NPS-mittarilla (Net Promoter Score) sekä avoimella kysymyksellä.

Saimme iloksemme paljon positiivista palautetta ja alkukesän kyselyn NPS-luvuksi tuli 71. Lukua voidaan pitää erinomaisena verrattuna meidän edelliseen mittaukseemme (46) sekä toimialan yleiseen NPS-lukuun (Tekniikan ala 47, Teollisuus 51. Lähde: Trustmary, huhtikuu 2022).

Tiedämme, ettei NPS-luku ole koko totuus asiakastyytyväisyydestä, mutta kyllä tämän kyselyn tulos kertoo meille, että olemme kehittäneet palveluitamme oikeaan suuntaan.

Tästä on hyvä ponnistaa eteenpäin. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!